maanantai 31. maaliskuuta 2014

Uutisia ja koukutuksia

Hei, minulla on vihdoin oikeita uutisia kerrottavana ranskalaisen kylmälaitefirman tiimoilta. Ei nyt kannata vielä innostua...konetta ei ole näkynyt, eikä ilmeisesti tule kovin pian näkymäänkään. Sofistikoitunut ranskaa tyylikkäästi sorautteleva työtoverini on uurastanut puolestamme. Ranskaan on lähtenyt (aiemmin Miehen toimesta) neljä sähköpostia (syyskuussa,lokakuussa,joulukuussa ja tammikuussa)ja nyt työtoverini pitkä e-mailkirje maaliskuun alussa sekä kaksi puhelua. Viimeisessä puhelussa langanpäässä oli ollut hurmaavan kohtelias ranskalainen herrasmies, joka kertoi, että MINUN punainen kylmälaitteeni on jäljitetty jonnekin Unkarin ja Tsekkien paikkeille...tosin hänkään ei tiennyt, miksi se siellä oleili eikä myöskään tiennyt sitä, missä MINUN punainen hirmuni tällä hetkellä oleilee... Viikko sitten herrasmies kertoi ottavansa asiasta tarkemmin selkoa ja lupasi ilmoitella asiasta meille. Mitä ihmettä ??!! Ei mitään soittoa ole kuulunut. Huomenna työtoverini ei aio enää olla liian kiltti, kun hän saa kohteliaan herrasmiehen kiinni puhelimitse.

Sillä aikaa, kun luonnettani kasvatetaan ja odottelen r a u h a s s a, olen joutunut somen koukuttamaksi. Pinterest on ihan mielettömän ihana paikka!!! Lukemattomia ja taas lukemattomia toinen toistaan ihanampia kuvia vilisee silmissäni, vaikka sulkisin silmäni. Oletteko kokeilleet? Siellä voi luoda upeita "tauluja" mitä erilaisemmista kohteista. Esimerkiksi jokaisesta väristä omat taulut, viihtyisistä kodeista, lumoavista mökeistä, hurmaavista asusteista tai unelmien lomakohteista.
On mielenkiintoista, että ihmiset ympäri maailmaa innostuvat samoista asioista. Sain kivan viestin eräältä amerikkalaiselta taiteilijalta, joka kiitti minua, että olin pintannut hänen maalauksensa omalle taululleni...lopuksi hän toivotteli minulle kaikkea hyvää. Toki Pinterestiin voi lisätä omia kuviakin mielenkiintoisista kohteista. Suosittelen tutustumaan! Tietysti kannattaa yrittää välttyä koukuttumasta.




 




 
 




 
 







Odotellessani teen pikku uudistuksia kotona...valkoista maalia sinne tänne ja muuta pientä kivaa. Tekisi mieli maalata piano valkoiseksi, mutta siinä taitaa mennnä raja...EN USKALLA.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti